Wednesday 10 November 2010

bumper 1

http://www.youtube.com/watch?v=Zgcp9u7-xQE

2 comments:

  1. Hey Koen,

    na het zien van je animatie voorbeelden via de website van het RITS zou ik je iets willen vragen. Of je het zou het zien zitten om een korte animatie te maken als intro voor onze nieuwe website? Deze website luidt een nieuw project in dat werkt rond vrienden en vriendengroepen van jonge verkeersslachtoffers. Via deze weg kan ik er weinig concreet over zijn, maar je kan me altijd contacteren via onze blogspot http://vriendenvanverkeersslachtoffers.blogspot.com/
    alvast bedankt voor je reactie

    ReplyDelete
  2. hey!
    Ik hoop dat ik jullie kan helpen, als de animatie kort mag zijn en in de stijl van deze bumper, met niet teveel kleur en decor. Het is namelijk zo dat er na nieuwjaar een drukke periode aankomt, aangezien ik dan aan mijn bachelor proef begin.

    Ik wil graag iets proberen maken in 2D, dus stuur gerust de nodige uitleg/details/concept/doel...liefst eens op naar mijn emailadres; koensel@hotmail.com
    Mijn gsm nummer is 0485318379

    Sorry voor de late reactie (ik kijk mn blog niet zoveel na als ik zou moeten)
    Hopelijk tot snel!

    ReplyDelete